Nattarbetar..

Jahapp här sitter jag mitt i natten.. Är inne på min andra natt nu sen är jag ledig tills onsdag.. Förkylningen är borta! Yeyy sprang 7 km i går och 9 km i dag, känns skönt att vara tillbaka ;) I går var vi på fjärran och badade hela familjen, mysigt var det.. I dag har jag och ALva vart i sandviken och träffat Sanna som kom hela vägen från småland.. Underbart att ses.. Över 1 år sedan de flyttade nu, tiden går fort.. Men vi har hunnit träffas 3 gånger på det året.. Det är rätt bra tycker jag.. Jag funderar på att åka dit nästa gång jag blir långledig.. Alla helgona idag, sprang förbi kyrkogården och det är så vackert med alla ljus.. KUsligt men fint.. Jag tänder 2 ljus i tanken för min mormor och farmors timo som ligger i Hofors, eftersom jag jobbar hela helgen har jag inte kunnat ta mig dit =/ I morgon ska vi ha kalas för Anton.. När jag kommer hem vid 7 ska vi sjunga och ge frukost på sängen.. Sedan kommer hela tjocka släkten på em.. Blir mysigt! Jag har köpt en massa halloween tema, hoppas han blir glad =) Det kanske kommer en bild sen.. är lite dålig på bilder ser jag.. Nej nu ska vi dricka lite kaffe så vi håller oss vakna resten av natten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0