Kallt ute kallt inne

Ja fy fan.. vart tog sommarvädret vägen? I går morse när vi klev upp halv 6 hade vi 13 grader i köket.. Det var i å för sig kallare ute ca 1,5 minus.. Men ändå.. 13 grader i köket??? Ska det vara så frågade jag MAnge.. Då suckade han och sa att ja jag lär väl slå på värmen igen då.. Han är så snål! Men sen har vi ju fjärrvärme och det är fan riktigt dyrt! Jaja vi får elda upp de sista vedpinnarna i stället för på fredag kommer sommarevärmen tillbaka!!!!

I går gjorde vi inte mycket.. var ner en sväng på stan och mötte anna och lasse jag och alva lunchade på flanör.. När pappa M vaknade tog vi alla 3 en springtur i hemlingby runt 6 km slingan.. Sen var vi bara hemma..

I dag ska vi på fruktsallad kl 2 hos en mamma ur mammagruppen.. Var längesen vi sågs nu, ska bli skoj! Och så ska jag försöka göra klart mitt fördjupningsarbete om ICD.. Det är fan inte lätt! Men det är bara det kvar nu..

Fick tillbaka tentan förresten i går.. Jag fick betyget B !!! Så himla nöjd vart jag.. 48 poäng av 54 möjliga.. När jag bläddrade i den såg jag flera slarvfel som jag gjort och ett och annat missförstånd =/ Synd annars kanske man hade kunnat få ett A.. Men jag är sååå nöjd med  mitt B också ;)

Alva pruttan har ont i tänderna, det märks på nätterna.. Inte lika mycket på dagarna.. Men det verkar övergående.. Men varför ska hon envisas med att kliva upp halv 6?? Vad hände med att sova till 7? Aja.. nej nu lär vi väl hoppa ur pyjamaserna här.. Och jag min onepiece, men den är sjukt skön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0