Hon säger mamma!

ALva har ju under flera veckor sagt "mammamamamamamama... mammamamamam" typ.. Men i dag sa hon det! "MAMMA" flera gånger =) SÅ himla roligt, och jag har det på video! Sen om hon är medveten att hon säger just mamma eller om hon bara härmar det jag säger vet jag inte och det skter jag i! JAg är lycklig!

I dag har vi haft en bra dag hittills, trots fredag den 13:e ;) Jag är inte skrockfull över huvudet taget men det är en rolig dag! I kväll ska vi se en rysare dagen till ära.. inte för att jag vet varför man måste ära just den här dagen med en rysare men i alla fall vi ska se den nya rysaren som går på bio.. Insidious eller vad den nu heter.. SPännande! Jag älskar sådana typer av rysare.. Handlar om ett litet barn som hamnar i koma och då börjar det hända läskiga saker.. woohoooo....

Jaja jag och ALva tog en runda på stan i morse.. Det var skoj.. på 30 min brände jag 1000 kr på stadium sen gick vi hem =) Jag köpte ett par vita skor, ett par marinblå shorts, en vit/blå randig oversize tischa, en marinblå bikini med vita prickar och volang på, nya träningsbyxor och ett nike träningslinne.. Rätt mycket jag fick för 1000 kr.. Jag vet inte varför men jag gillar marinblått och det här marintemat som är just nu.. Och nya träningskläder behövs då och då.. DÅ får man en nytändning för träningen.. SOm i dag tex när Mange kommer hem då ska jag upp och köra på gymmet är så sjukt taggad! En löprunda som uppvärmning och sen ska det lyftas tungt!
I kväll blir det tacos i vanlig ordning.. Känns som flera veckor sedan nu.. Det är alltid tacos på fredagar här hemma!
Nej nu ska jag ladda upp inför träningseftermiddagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0