Galen galakväll

Ursäkta att jag aldrig berättade om kvällen i går men det beror på att jag var så himla seg!
Men här kommer det:
I fredags hade vi 10 års jubileum för PCI lab i Gävle.. Det vara tema: gala/galet... Jag körde på gala när man äntligen får chansen ;) jag hade min nya klänning som jag ska ha på sannas bröllop svarta strumpbyxor svarta stövletter, svart fjäderboa och svarta långa sidenhandskar... Alla var så himla fina och uppklädda.. Och vi var nog närmare 70 pers på middagen som hölls i soldathemmet.. Två pci doktorer höll tal och berättade om när vi började med pci här i gävle.. Middagen var hur god som helst helt fantastisk mat.. fetaostsallad, räksallad massa olika röror och lax, kyckling huuuur mycket gott som helst.. Rött och vitt vin till maten och till efterrätt serverades det hallonmousse med kaffe... Självklart tog Dr. Blomgren till mikronfonen och drog av syster jane som numera är en klassiker på våra hjärtfester! Efter middag och diverse tal blev det dans.. Disco med egen dj jag dansade så vaderna värkte, de är ju inte van att trippa runt i högklackat varje dag.. Men småbarnsförälder som man är vart det tidig kväller, var nog hemma före 12 tror jag.. Alva sov hos mamma eftersom pappa M jobbade natt.. Så min sovmorgon började med att jag vaknade kl 6 av teletubbies eftersom jag hade somnat med tv:n på =/ men lyckades somna om och vaknade halv 9 sen låg jag kvar i sängen till närmare halv 12 =) Såååå underbart!

När mange vaknade tog vi en tur på motorcykeln och på em kom älskade ungen hem =) Eftersom M skulle göra sista skiftet i går 12 timmars dessutom vart vi ensamma från kl 17, då tog vi en tur med vagnen ner på stan och kikade på raggarbilar...

I morse fick jag sovmorgon också... hihi helt underbart halv 8 gick jag in och väckte Alva =) Vi kan ju inte sova bort hela dagen.. Halv 8 är lagomt.. Sen har vi haft frukost och vart ute på en springtur med vagnen.. Alva somnade så gott i den så jag tog 1,5 varv runt Boulognen.. Det var sååå underbart väder och löpningen gick fantastiskt bra! Det går ju inte att ligga på så mycket när jag har vagnen med mig så lättáre jogg blir det ju.. Nu sitter vi på altanen och slappar lite.. Alva pillar med mina solcellslampor och jag försöker hitta motivation til att skriva på mitt ICD arbete =/ Snart vaknade Mange jag funderar på en picknick i boulognen till em...

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Åh tack Tessa den komentaren värmen verkligen ;D I dag mår hon mycket bättre, till och med ätit lite. Feberfri men jag tror det är halsen som spökar vi ska till hc i morgon då får vi svar. Kramar

2011-05-08 @ 19:50:39
Postat av: Gabbe

Åh tack Tessa den komentaren värmen verkligen ;D I dag mår hon mycket bättre, till och med ätit lite. Feberfri men jag tror det är halsen som spökar vi ska till hc i morgon då får vi svar. Kramar

2011-05-08 @ 19:51:30
Postat av: Anonym

.

2011-05-13 @ 15:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0