TAck för den här gången...

Ja då var man ledig igen då.. Tack 105:an för den här gången.. 3 veckor gick ju huuur fort som helst! Ångrar mig lte att jag inte tog fler veckor, just när det började bli som roligast ;) Jaja.. Det står kvar även sen.. KOmmer igen 5 september, och 4 skift i augusti.. Det känns bra!

Fick även mitt kursintyg här om dagen från HIG jag fick ett B! Helt okej tycker jag.. Med tanke på hur lite tid jag la ner på den där kursen.. egentligen! Så himla skönt att den är över nu.. Men jag känner mig lite rastlös! På något vis.. Jag funderar på vad jag ska göra nu.. SKa jag söka en ny kurs? Söka vidareutbildning? Byta jobb? Åka till Norge och jobba? JAg är lite sugen på alla alternativ.. Jag skulle vilja prova att jobba på akuten... Ska börja med att hospitera där i höst tror jag sen får vi se.. Jag älskar ju mitt jobb också och att vara på 105:an..

I går kväll grillade vi.. igen.. Sa jag att Mange köpt ny grill? En gasol, vi har grillat 3 kvällar i rad.. I går blev det kyckling med guaccemole.. Jag var så himla trött så jag somnade i fotöljen men kunnde inte sova i natt..
Nu sitter jag och väntar på att hjärtat ska vakna så jag kan ge mig ut på en springtur.. I dag ska ALva sova hos mamma och pappa.. Jag och M ska på 40 års kris.. hmm.. kalas! Det ska bli skoj.. Hoppas vödret blir liiiite bättre mot em.. eftersom vi ska sitta ute =/ Ska köra ALva till Hofors vid lunch och på em ska jag ner på stan och leta något att ha på mig? Bra planering..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0