När man minst anar det...

I dag hade vi ju planerat en promenad i Sandviken med Sara och Mille, men eftersom det var snökaos när vi vaknade så ställde vi in det.. Hade ingen lust att blåsa bort med vagn och allt.. Men efter några timmar lugnade det ju ner sig och blev strålande solsken i stället.. ? Mycket märkligt väder..
I alla fall så åkte vi ner på stan.. Mange tränade och jag skulle glida i affärer mest bara för att fördriva tid.. Hade ju gett upp hoppet om att hitta några nya kläder, framförallt till dopet.. Men när man minst anar det!!! Där på hm som jag så många gånger luskammat galgarna så hänger den perfekt klänningen.. Väldigt enkel, precis som jag vill ha den.. Svart rakt fodral med kort ärm, hög midja med bälte.. SKITSNYGG! Jag köpte den direkt.. Byter ut skärpet mot ett flätat brunt läderskärp i stället, kommer passa perfekt till mina svarta klackskor med brun klack... OCh inte nog med det.. Hittade en tröja till partyt på kvällen också ?! Vi ska ju ha tjejkväll på kvällen efter dopet, första utgången på 1,5 år.. Ville ha något löst och ledigt men ändå snyggt... Det vart en rostorange oversize t shirt ska nog ha mina läder leggings till, kommer bli såååå snyggt! Åh som jag längtar...

Efter det kom syster och hälsade på.. Vi tog en promenad i blåsvädret och sen gick vi på babysim.. Alva är helt fantastisk på babysimmet, bäst i klassen ;) Vi fick göra lite nya grejjer.. Hon fick åka på min rygg och som hon sprattlade =) Sen fick hon åka rutschkana och lära sig lite nya dyk.. Hon är jätteduktig och balansera i min hand i vattnet, det är hon superduktig på.. Det tar några sekunder innan hon fattar men sen står hon spikrakt och håller verkligen balansen.. Hon borde absolut prova gymnastik när hon blir äldre..
Sen gick vi hem och bakade pizza, landat i soffan och käkat lite glass.. Nu har hon precis åkt och Mange slutar snart.. Jag är trött...
I mån ska jag springa milen, hoppas på sällskap av Sara sen får vi se vad kvällen bjuder på.. Mange är ledig eventuellt ska vi åka till Valbo och basta och dricka öl.. Fast öldrickandet får Mange stå för.. Ja bastandet med... Jag nöjer mig med lite skitsnack med carro...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0