En dag att spara i mitt hjärta..

I dag har vart en av de bättre dagar i hela mitt liv..
Började denna underbara dag med en skön löptur.. HAde riktigt tryck i benen och jag bara susade fram.. 1 mil på 1:06 helt okej tycker jag med tanke på mycket backar och på vissa ställen helt oplogat.. Solen sken och kylan bet i kinderna, helt fantastiskt! Efter det så bestämde vi oss för att fortsätta vara utomhus.. Så vi tog och packade väskan och bilen och åkte ut till Smörnäs... Förbi Oslättfors och kanske världens vackraste kyrka.. Blir det ett kyrkbröllop någon gång i mitt liv så blir det där! Den är helt underbar.. en liten kyrka i vitt sten som ligger precis på en udde bredvid vattnet..
Sen grävde vi oss ett hål i snön ute på isen och grillade korv.. Det var så himla mysigt och helt underbart i det sköna vädret... ALva var med och debutkörde pulkan som hon fick i julas.. Hon skrattade riktigt högt, så kul hade hon.. Det värmer i hjärtat! Jag är så blödig men det gör mig så lycklig att se henne lycklig! Där satt vi i någon timme tills solen gick ner..

Och så har jag vart och hämtat ut bilderna från Gimlins, och gissa om dom blev bra! Hon ser ut som en liten docka! Helt perfekt!

Nu ska vi åka ut til Valbo och kika på melodifestivalen med M och C... Hade så gärna velat visa en bild från i dag men alla bilderna finns i min Iphone, och jag har inte kommit på ännu hur man bloggar från den och så orkar jag inte koppla den till datorn hela tiden, men jag ska snart lägga över massa bilder från den och då kommer det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0