Dags för fredagsmyyyyys

Fredag igen.. Veckorna går fort nu och likaså månaderna! Ungen blir 7 !!!! SJU!!!!! månader nästa vecka =/ Hallååå vart tog de sju månaderna vägen?

I går var vi i Hofors.. Lunchade med syster på Hanssons eftersom hon klarade chaffiskortet här om dagen =) Var förbi mamma/mormor på jobbet och var hem till Gabbe och Novelia och hälsade på... Hem till mamma igen och fikade och busade med vovvarna.. Kom hem halv 8... Helt slut eftersom Alva valde att göra morgon kl 5 i går morse.. Och hennes förkylning har smittat av sig på mig =/ Jag haaaataaaar att vara förkyld.. DÅ kan man inte träna jag som var så peppad... Jaja bara å vänta ut den..

I dag äre som sagt fredag... Vi ska vara hemma och kurera oss kl 2 är vi bjudna på mammafika och kl 4 ska vi bada... Jag tror Alva får bada i dag eftersom hon är bättre i förkylningen.. Frådan är om jag ska göra det? Får se annars får Mangan göra det.. Sen händer det inte så mycket.. Är sugen att åka till Sågmyra i morgon, Lager 157 och shoppa lite.. Alva behöver ju en helt ny garderob i stl 74...

I går när jag kom hem hade Mange vart å köpt en ny kamera =) en systemkamera.. Som vi har stått och kikat på flera gånger och klämt å kännt på.. Men tyckt att det har vart mycket pengar.. kommer vi använda den osv osv.. Men i går gjorde han slag i saken =) Supernöjd! I dag ska här fotas! Ska damma av mina gamla fotokunkaper från mediatiden ;) höhö
Annars händer det inte mycket.. Mange jobbar ju nattvecka avslutar med 12 timmars natt i morgon.. usch men nästa vecka går han på ledighet i 2 veckor, då hoppas jag på sovmorgon någon dag ;) I natt sov hon bra igen.. Vaknade 5 för mat och somnade om till 7 sen låg vi å drog oss till 8.. Ska försöka ta bort det där nattmålet vid 5 men än så länge orkar jag inte bråka den tiden..


Kommentarer
Postat av: Gabbe

åh tack ska du ha vännen =) det släppte ganska fort sånna dagar vill man inte ha uvaligen. kraam

2011-02-25 @ 21:46:13
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0