Variation

Lördag har det precis varit, men jag missade större delen av den eftersom jag har sovit.. Jag sov till halv 1 i dag, kanske inte så jättebra med tanke på att jag ska vara vaken i två nätter till, men det går helt enkelt inte att sova.. När jag vaknat åkte vi till köpis (Igen) jag har nog snart klippkort där.. Vi skulle ha en lusselelle dräkt åt anton.. Och så handlade vi mat på nya coop.. När vi kom hem gick jag på gymmet.. Jag körde sjukt jobbiga intervaller på löpbandet.. Värmde upp 5 min med 10 Km/h sedan ökade jag till 14 km/h och sprang första 30 sek, vila 30, sprang 60 sek vila 30 och sist sprang jag 90 sek vila 30.. Efter det vilade jag i 90 sek och med vila så menar jag jogga i 9,5 km/h sedan började jag om fast tvärt om började med 90 sek sedan 60 och sist 30.. Vart totalt 5 min uppvärmning och 11 min intervall.. SJUKT jobbigt! Sedan körde jag genom hela kroppen.. en övning på varje muskelgrupp och jag körde tungt 2x15 precis så att mjölksyran nästan skulle slå igneom.. KOmmer att ha träningsvärk i morgon vill jag lova.. Det gäller ju att variera sig så kroppen inte få rmuskelminne.. Chocka kroppen det är då man får resultat! Nu har jag körde få reps med tunga vikter nu ska jag körda tunga vikter men med många reps. Mange bjöd på kanonmat! Smördegsinbakad fläskfilé och potatisgratäng.. Jag gillar inte alls smördeg men det var supergott det var någon röra på äpple och bacon i.. Och till efterrätt hade jag gjort kladdkaka med smält after eigth på.. Tyckte lite synd om mig som skulle behöva jobba så det var vi värda ;) Alva fortsätter med sovmorgon i dag till halv 9 !!! Vad händer? HUr skönt som helst, men hela dagen blir ju tokig.. Frukost kl 9 och lunch 11, nej det gick ju inte.. Och inte ville hon sova middag kl 12 heller.. kl 3 somnade hon i bilen hem från valbo.. inte bra.. Jag tycker dte är skönt att komma upp i tid.. Halv 8 duger alldeles utmärkt ;) I morgon när jag vaknar ska vi hem till Hofors på lite släktträff.. Fika hos mammi sedan sista nattskiftet.. Bara att hålla ut !

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-12-11 @ 03:28:47
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0