Slut på helg

Söndag kväll! Jobbångesten kommer.. Nä jag får ingen ångest för jobbet, vara när jag ska jobba natt. Nu jobbar jag två fm sedan är jag ledig till fre och julaftons natt.. Det känns bra! Det börjar falla på plats nu.. Alla julklappar inköpta och inslagna faktiskt! Oj vad många jag hade köpt till Alva :/ men det är hon värd min lilla skatt.. Bara leksaker, vilket hon har ganska dåligt med.. Och sen har vi hämtat upp granen och klätt den och köpt all julmat! Skönt! Så nu kan jag njuta i veckan.
I går var vi hem till emma och Emil och åt tacos och tittade på avslutningen av så mycket bättre, riktigt mysigt var det! Vi bestämde att vi ska fira nyår ihop! Riktigt roligt! Så jag ska köpa hem sådana där rislampor att tända på i stället för raketer till nyårsfirandet!
Nej om man kanske ska ta å läsa på lite om artärgaser nu när pruttan gått och lagt sig och M åkt å jobbat natt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0