Mera julgodis!

Ah men gud för ett gott julgodis! Jag gjorde mintchockladrutor idag och det är nog det godaste jag ätit.. Den här julen kommer knäcka min våg! Desto roligare att bli av med efter jul!
Jag och Alva har vart ute på en timmes promenad och nu sover hon middag.. Jag låg på soffan och läste om gasutbyten och somnade jag med, konstigt!
Nu när hon vaknar ska vi ner på stan och fixa en julklapp åt pappa M jag har bara inte bestämt mig för vad än :/ i em ska vi till Katja och lova och hela mammagruppen kommer på grötmiddag! Ska bli kul, sist vi sågs allihop var på flickornas 1 årskalas! Ja det är ju bara tjejer i gruppen 6 st vilda 1 åringar.. I kväll ska jag köra bodycombat! Har lite träningsvärk sen i går men jag trodde den skulle vara värre.. Den kanske kommer i morgon eller så var jag för feg på vikterna! Längtar redan till nästa pump-pass ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0