Vilken dag...

I dag är det onsdag.. MIttwoch heter det på tyska.. Mitten av veckan alltså.. JAg hade sovmorgon i morse men kunde inte sova.. 07:15 var det färdigt.. Då klev jag upp till en febrig liten Alva.. Vet inte om det beror på gårdagens vaccin eller den nya kindtanden som håller på å spricka fram.. Jobbigt är det för liten i alla fall.. Lite alvedon sedan sov hon i 1,5 timme.. Och sen har hon inte sovit något mer sen halv 11 i morse.. Vi har vart ute i köpis Mange har drömshoppat på mediamarkt och jag köpte en vitlökspress på ikea och en köttbankare.. De hade väldigt mycket fina kläder i affärerna nu jag skulle kunna köpa alltihop.. Men det är inte ofta jag klär upp mig i sådana finkläder speciellt inte nu när jag ska börja jobba.. Hittade en superfin kort svart kjol i skinn med volanger på.. Det var mycket skinn ute nu och långa skjortor igen.. Vi får se om det blir någon shopping till slutet av månaden.. Vi ska ju till sthlm om 2 helger.. Kunde inte hålla mig längre.. Jag har bokat rum på en vandrarhemsbåt till mig och M.. Vi firar 2 årig förlovning och 3 år tillsammans.. Det skulle bli en överraskning men som vanligt kan jag inte hålla mig, så jag har redan talat om det =/

I morse blev dte en vända på gymmet med.. Körde tungt rygg/bröst pass.. Tänkte ta axlar och armar i morgon innan jobbet.. Benen är fortfarande stumma sedan rundan i högbo..
Till kvällsmat blev det egna laxburgare i dag med räkröra.. Var väldigt skeptisk till det när jag gjorde dem men satan i gatan så gott det blev! Det blir till att göra fler gånger.. Är sjukt sugen på smågodis nu.. Jag tycker inte om när det blir förbjudet, men jag vet ju att om jag släpper på det så kommer jag köpa varenda kväll.. Om det bara kunde vara skitäckligt med smågodis då! Nej nu ska ALva äntligen få sova och jag och M ska luta oss tillbaka i soffan och kika på nya irene huss filmen!


Kommentarer
Postat av: Gabbe

Heej!! ja nu var det länge sen.. Jag tycker den fungerar bra visst kan det bli lite långtråkigt att sitta där 5 timmar om dagen men nu har jag och Per turas om som tur är. Har ni fått dagis plats än? kanske kan ses någonting helgerna är jag ju ledig men då kanske du jobbar? ;D

2011-08-11 @ 07:57:10
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0