Vi har blivit med en hårig inneboende

Ja vi har fått det stora förtroendet att vara hamstervakt medan Anton är i Varberg och firar semester med sin mamma =) Muffin heter han och är supersöt! Han har en jätterolig bur med olika gångar och så har han en sån där genomskinlig boll som man kan ha honom springades i ute på golvet.. Han är lite osocial och sover mest.. Men han har vart ut och hälsat på oss och hunnit bita mig i fingret..

I dag har vi haft picknik i boulognen med mammagruppen.. Alla utom Alva satt så fint på filtarna och åt de dom blev serverad med.. Inte min unge inte.. Hon skulle minsann inte äta och inte ville hon sitta på filten heller.. Hon ville upptäcka resten av lekparken.. Vi blev inte så långvariga om man säger så.. + att det råkade bli mitt i alvas emlur.. i kväll ska m på kalas så det blir tjejmys för hela slanten! Jag har en bra film som jag ska se när hon somnat! I morgon ska jag jobba igen.. eftermiddag! Sen är jag ledig till 5:e sep. innan det drar igång på allvar! Men det känns helt okej att jobba igen... Skönt med lite nya rutiner!

Nej jag har inte så mycket mer att skriva idag..

  Första leendet är ju oslagbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0