Träningsvärk

Aj vad det känns i mina triceps i dag.. Gjorde nya övningar i går på gymmet och de känns.. Konstigt nog känner jag inget i biceps eller axlar.. Det är så jäkla roligt på gymmet nu när jag äntligen vågar ta i lite !!! Jag fattar inte men jag har nästan tredubblat mina gamla vikter?? Vad gjorde jag tidigare undrar jag? Vart jag ens svettig? Jag var nog rädd att få för stora muskler men det kan man ju inte få som tjej.. Jajaj roligt var det.. Och så sprang jag äntligen 5 km på 25 min.. på löpband förvisso.. Men jäklar vilken fart man måste ha då.. Jag låg nu på 11,5-12km/h och det går ju fort det..

I dag fick jag efterlängtad sovmorgon.. Och gissa om jag sov? Jag sov så hårt så jag har inte hört Alva på hela natten.. Jag sov enda till kl 8, sen kunde jag inte sova mer.. mmmm när jag kom upp glad och nöjd över sovmorgonen och lite skadegladd över att M äntigen fått känna på det som jag fått känna på under förra veckan.. Spring på nätter och tidiga morgnar, hon klev ju upp kl 6 nästan hela förra veckan.. Nej! Då har ungen sovit ÄNDA till halv 8 i dag!!!! Halv 8?? När hände det senast.. Ja det var ju roligt för honom då..

i dag är det 2 veckor kvar till jobbstart, jag längtar lite.. SKa bli skönt med en vardag igen.. Är lite trött på att bara dra fötterna efter mig nu...
I dag är det skittråkigt väder igen.. regn.. Vi som skulle ut och springa tillsammans.. Känns sådär.. Det får bli inomhusträning.. I dag är det rygg, bröst och mage som ska piskas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0