På gång..

Onsdag, halva veckan har gått.. Snart dags för kalas! Som jag ser fram emot det!
I dag tog jag en springtur igen.. Mange hängde på med cykel och ALva bakpå hejjandes på mamma.. Skönt med lite sällskap och då kunde jag ju inte maska heller.. Fick ett bra flyt och bra tempo! Slutade på 1 mil på 57 min... FAN! Jag tycker jag springer skitfort och flyger fram men ändå blir det ingen bra tid =/ Det är en omöjlighet att kunna springa snabbare.. JAja allt under 60 min är väl bra.. Men jag är fan besviken! Mer backträning får det bli!

Efter löpturen har jag dammsugit och tvättat lite som hänger ute nu och torkar.. Vi har lunchat jag och Alva pappa M är och tattuerar sig hos Johannes... Just nu ligger pruttan och sover i vagnen under ett träd.. Jag funderar på att lura lite på soffan jag med.. Som vanligt kunde jag inte sova i natt.. Somnade tolv och vaknade halv 5 i morse.. Vad är det för fel? Men någon som sov hela natten var Alva =) Utan morgonvälling!! HURRA!! Från halv 8 i går till halv 7 på morgonen... Ingen fm lur så jag hoppas hon sover minst 1,5 timme nu i alla fall.. Hoppas det är en rutin hon tänker följa ;)

I kväll blire middag på stan med tjejkompisar! Och i morgon ska vi baka det sista och städa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0