En sån dag

Tisdag!
Började med en toppennatt! Alvabus sov enda till 7 med endast ett avbrott vid halv 5, då ville hon ha välling och tack och lov somnade hon om! Jag behövde sova ut.. Jag tror inte jag har samma tur i natt för i kväll innan hon gick och la sig var det väldigt kinkigt med händerna slitandes i munnen... Två kindtänder på väg en på vardera sida!

Men annars har vi haft en finfin dag! Vi började morgonen med en promenad till willys för lite handling på vägen hem svängde vi förbi proteinbutiken och fyllde på förrådet med kolhydrater så vi kan göra egna gainers efter träning.. Och så köpte jag BCAA kapslar som gör att musklerna återhämtar sig och bygger upp snabbare efter träning..
Efter lunch sov lilla Alva i nästan 2 timmar sedan var det dags för fotografering på gimlins! Eftersom vi har en väldigt bestämd liten dam och väldigt intensiv, det är ingen annan än hon som bestämmer så trodde jag hon skulle skrika rakt ut och ligga på golvet och grina mest.. Men hon visade sin allra bästa sida och charmade allihopa i studion =) Jag tror hon fick till väldigt många bra kort, vi ska dit på onsdag nästa vecka och kika på resultatet och bestämma oss!

Efter det tog jag en tur upp på mitt fantastiska gym! Körde rygg, bröst och mage.. Jag körde 6 olika övningar på rygg med väldigt tunga vikter 5 reps a 3 set.. Och magen fick sig en ordentlig omgång den med.. Har jag inte träningsvärk i morgon då vet jag inte vad..

På kvällen har mamma och pappa vart här och hälsat på och Alva var som sagt väldigt ledsen.. Måtte de där tänderna vara ute snart.. Är det inte utvecklingsfas så är det tänder..
I morgon drar vi hemåt Hofors och hälsar på lite folk, på torsdag har jag tackat ja till emjobb och i helgen ska M jobba lite extra... Nästa vecka blir lugnare.. Då ska jag ha lite egentid hos frissa och massören och sedan åker vi till sthlm på kärleksweekend ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0