Sambo

Jajamenn, nu har jag flyttat.. Helt och hållet =) Alla mina prylar är på plats nu och adressändringen är gjord =) Känns fantastiskt bra! Magnus gjorde en kraftansträngning här i veckan och städade ur allt gammalt så jag fick plats med allt mitt.. och vi har faktiskt fått det jättefint redan =)

Nu äntligen ska vi ta tag i lite rust också.. våran walk-in-closet ska få sig ett upplyft.. sen ska vi ta tag i trappen upp och hallen uppe.. det kommer bli sååå jättefint =) sen ska vi också köpa ny inredning till badrummet, nytt handfat och sådant.. det blir ett fint avlångt från ikea, lite annorlunda!

I dag har jag haft släkten hemma på besök, eftersom jag fyller år på söndag.. men av någon anledning lagt 3 nätter på mitt schema över min egen födelsedag !!! Fick en massa fint och välbehövligt, mest pengar och presentkort! Ska köpa mig en byrå från ikea, malm heter den.. den stora vita, till sovrummet =) Av syster fick jag presentkort på DUKA.. Kanon!
Nästa helg blire party, 80- talsinspirerat.. Då kommer alla mina vänner och vi ska ha skitkul!

Annars... Nej jag är rätt nöjd med min tillvaro just för närvarande.. Har precis haft en ledig vecka från jobbet, kanon.. och vi planerar en resa till fjälls i april.. Kan faktiskt inte bli så mycket bättre just nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0