Dålig uppdatering..

Ja jag vet. jag är skitkass på att uppdatera.. kanske borde lägga ner helt och hållet? NJaa vi får se..

JObbar på gör jag och det går hur bra som helst! Stortrivs på jobbet.. I helgen är jag ledig, vilket ska bli skönt.. I kväl åker jag hem till mina föräldrar, vi ska grilla.. och så ska jag se lets dance finalen med jessica och jimmy.. I morgon kommer gabbe, vi ska shoppa lite.. senare på kvällen ska jag ut och äta med anna och dricka någon öl.. efter det blir det utgång med sanna och tjejerna, troligtvis heartbreak..

På måndag börjar jag och nemo på kurs =) det ska bli jätteroligt! Han är redan duktig tycker jag, men mycket kan förbättras.. Han växer så det knakar.. han väger redan 17 kg !!! De ska väga mellan 17-21 kg som fullvuxen.. men han är nog lite större än vanligt..

Har fortfarande inget internet hemma, för datorn är kass.. ska lämna in den så fort jag får tid.. kanske hinner svänga förbi i dag och slänga in den på on-off..

nej nu ska jag jobba vidare.. slutar 15 i dag =) lyx

Kommentarer
Postat av: Jessica

Neeej, du får inte lägga ner bloggen! Jag är glad för de få uppdateringar som kommer :) Vad roligt att ni ska börja kurs! Oj, väger han redan 17?! :D Zelda väger 23-24 :) Det vore roligt att ses snart igen! KRAM

2008-03-28 @ 14:37:41
URL: http://jessicanorling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0