Skinnställ

I går var jag och far min i Uppsala på Lelles och köpte MC kläder =) jag brännde 11 500 kr på prylar.. men fick riktigt fina grejjer =) Skitsnygg skinnjacka i svart, silver och blått ( Matchar cyklen vett du) och svarta byxor.. bra och snygga skor i svart, svart hjälp och blåsvarta handskar.. och så en ryggplatta till såklart =) Riktigt tuff blev jag i mina nya kläder.. lite ovant var det ju såklart att köra i dem.. Gled mest omkring i byxorna.. Gick inte lika bra att köra i går.. fick sladd på bakhjulet och blev lite småskraj.. men men.. nästa gång ska det gå bättre..
I mån fyller fargsgubben år.. har köpt 2 t-shirtar åt honom.. efter kalaset ska vi köra igen =) Det är så himla kul.. Pluggar för fullt gör jag också.. uppskrivning om några veckor.. det är hårdträning nu må ni tro ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0