Äntligen fredag..

Ja då var det näääästan helg =) I morgon är jag ledig, men jobbar på söndag..
I dag ska jag ut och åka motorcykel med Anders.. jag får sitta bakom =/ men men.. det är minst lika kul som att köra själv..
Är sugen på en bio i kväll, någon som har nåt förslag? Nån som sett den nya the happening?

JAja.. i går var jag i hofors, far min fyllde 49 år.. Vi åt gott och fikade.. kom hem sent..

I morgon är det MH test på bruks som jag hoppas kunna kika på.. min bil är ju trasig så jag får väl ta cykeln dit då.. senare ska jag och farsan övningsköra här i gävle.. i går gjorde jag ett körkortstest på datorn.. 55 av 70, inte så illa tyckte jag för att inte ens ha läst ut boken än =) men det är ju bara 6 år sedan man tog B kortet, så det borde ju sitta kvar en del..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0