4 skift kvar

till semester 2008!!!! Min allra första semester någonsinn =) Gissa om det känns bra =)
JObbar i natt.. I dag sov jag till halv 1 bara, sen väckte Nemo mig.. Efter det har jag känt mig som en zombie, illamående och yr.. Tog 2 långa promenader i alla fall..

I mån ska jag sova som fan! Hoppas inte Nemo väcker mig.. Ska ta en prommis med sanna i mån kväll.. Så i mån blir det ingen uppskrivning =) det är senare i veckan..

Laddar inför sthlm resan till helgen =) det ska bli superkul! Vi funderar på att åka ut med någon båt ut i skärgården =) Mamma lovade att ta sig an min hund också, så honom slipper jag släpa på =)

Nej nu ska jag jobba vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0