one day off

Ja i da har vi haft examination på resultatdelen på vår uppsats, det gick fint.. satt även kvar lite efter och började på sista frågeställning.. vi ser ljuset i tunneln nu.. snart.. det kommer nog att gå vägen i alla fall ;)

I mån tar vi däremot ledigt!! Som jag säkert sagt tidigare ska christine fixa håret.. själv ska jag bara njuuuuuta.. tänkte springa en vända, fixa lite praktiska grejjer.. ring och ordna med lite prylar.. och sånt där man inte hinnner annars på dagtid när man är i skolan..
hoppas dagen går fort och likaså fredagen =) vi ska väl ses en sväng på fredag och jobba lite men inte allför länge.. för sen ska jag ut på äventyr =) hela helgen!! ska bli sååå roligt och skönt..

i kväll ska nemo få sin vacction.. hoppas det går bra, det gör det säkert.. ska hem till min farbror och käka lite tårta först, han fyller 50 år i dag! sen blire lugnt.. greys i kväll, får inte missa! det slutade ju så spännande förr veckan =)

nej nu hinner jag inte mera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0