okeeeej

vet inte om facebook var min grej riktigt.. men men.. får väl försöka ge det en chans då..

kvällen har vart bra! Det vart ju tacosbjudning dårå.. morfar kom förbi också, trevligt! Var längesen jag träffade honom.. syster och david kom med.. vi åt massor med tacos.. sen somnade jag och mamma på soffan till kill bill 1...

nu sk ajag krypa ner i min söng och kolla in kill bill 2, lär ju itne kunna sova i första taget.. somnade ju även på syrrans soffa tidigare i dag när jag var där.. inte så konstigt! Jag och S var ju vaken rätt länge i går och låg och pratade sedan klev vi upp kvart i 5 i morse.. inte undra på!

nu ska jag ta och ringa och säga god natt sen sussa in.. hörs i mån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0