Mycket att stå i

Nu har jag ringt och sagt upp en del försäkringar och fixat en del nya, måste adressändra också.. tillfälligt hos mami och papi.. Känns inte som om jag tänker binda upp mig på en lägenhet här när jag inte vet hur det blir om 3 månader när skolan är slut.. så det är lika bra det, får jag ju lite hjälp med hunden också..

I går fick jag och christine en del gjort, inte s mycket som vi hade velat.. satt mest och pratade om examen och vårt kommande yrke och en massa annat.. käkade lunch på scandic och hade det bara trevligt =) efter skolan åkte jag med mamma och pappa till valbo.. de skulle inhandla en present åt min farbror som fyller 50 i veckan.. själv handlade jag en ny mp3 spelare, eftersom jag slarvat bort usb kabeln till den gamla och så behövde jag nya hörlurar och sånt också... handlade 2 tröjor.. en lång stickad, superfin och en kortare kofta.. båda vita =)

måste in till ikea nån dag och köpa ett avlastningsbord till mitt nya rum =) i helgen ska jag hämta mina kläder och lite prylar.. så det blir mitt rum och inte mammas och pappas gästrum.. i går möblerade vi om lite, det vart ganska bra.. jag tror jag kommer trivas.. fast självklart känns det jobbigt än.. men det går nog över.. vi är ju överrens om det här och båda kommer må mycket bättre senare..

nej nu ska jag fortsätta med mina bestyr.. mitt stetoskpo kom i går så det ska jag åka ner och hämta nu.. senare ska vi ju ut till bysjön i borlänge på katastroflvning =) spännande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0