Me like monday

ja den här måndagen gillar jag =) Jag och mamma ska åka å shoppa lite i falun när hon slutar =)


är redan hemma! Vi gick igenom en uppsats i dga och tar den andra i mån, vi ska ju inte arbeta ihjäl oss eller.. nej jag hade ju ignen hundvakt som sagt.. så nu ska jag ta min hund och åka ner på hofors för lite sociaträning på stan sen över till mammas jobb och vänta på henne tills hon slutar sen blire shopping i falun.. Kanske jag köper den där datorn.. hmm.. får se..

Jag har fixat en facebook i dag.. måste kolla läget där och lära mig hur man gör =)

Kommentarer
Postat av: Jessica N

Låter som en underbar helg! Härligt, då lägger jag till dig som vän nu medsamma! :D

2007-10-22 @ 13:36:51
Postat av: Linda

facebook är kul :) man hittar ALLA där, och då menar ja exakt alla.

2007-10-22 @ 16:50:40
URL: http://ndail.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0