marieberg

snart kommer S hem från jobbet =) Vi var och lunchade tidigare.. Gubbarna på östern tror jag stället hette, åt en dagsens med lax, mmmmm hur gott som helst! Hämtade honom på sitt jobb sedan åkte vi, efter att jag lämnat av honom igen åkte jag och Nemo ut till Mariebergs köpcenturm och fördrev lite tid.. börajde med ikea.. me löööööv ikea.. bättre än uppsalas men inget slår gävles.. mjjjoooo kanske kungens kurva, men dit har jag inte varit.. ännu ;) gick och strosade runt och fantiserade om hur min lägenhet kommer att se ut sen när jag flyttar.. det blir grymt snyggt =) jag älskar att inreda.. och nu blire extra skoj med allting nytt igen =)
efter det gick jag in på köpcentret.. hittade en top på ginatricot, som vanligt.. älskar dne affären.. såg en grymt snygg väska på hm, men jag köpte den inte.. däremot köpte jag en ny rouge.. en svindyr en! 365 jävla kronor för en rouge.. ångrade mig efteråt, men var för feg för att byta.. jag är grymt snål med ivssa saker.. andra saker kan jag slänga ut vad som helst på.. men en rouge, njaaa det kändes kan jag säga.. men men.. hur ofta köper man en ny rouge då? den kommer räcka i alla fall ett år framöver..

nu sk ajag och nemo knalla en sväng.. sen när S slutar blire badminton, skitkul ska dte bli =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Tycker att de där köpcentrumet är ganska bra, va där en gång på väg hem från gävle :)

2007-10-26 @ 19:51:04
URL: http://ndail.blogg.se
Postat av: Jessica N

Men nu fick du kvalité för pengarna, om du köpte en så dyr! :) Jag köper alltid "dyra" märken, har provat isadora och de där billigare, men jag kastar oftast bort dem för att de är så dåliga. Lancome och Biotherm har bra grejer! :) Dessutom är alla produkter så dryga så det blir i princip gratis i längden! :)

2007-10-27 @ 01:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0