Almost there

ja snart äre dags för examen =) I dag har jag ringt om jobb!! Och min otroligt gulliga chef skulle se över det och ringa mig så fort som möjligt när hon visste om de kunde ta in några nya sköterskor =) Hon var så otroligt nöjd med mig sen i sommras.. jag blev typ hur glad som helst! Förra året tog de in 6 nya sköterskor efter jul sååå en ynka bode de ha råd med i år tycker jag =)

Gårdagen var bra.. Var hem till emma, emil och nova och hälsa på.. hade Nemo med mig.. det gick bra! Vi åt pizza i hop, sen åkte jag hem till gabbs och per.. de hade köpt en kattbäbis.. en norsk skogis, huuuuuuur söt som helst! och efter det så åkte jag ner till jessica, jimmy och miranda och kollade in housewives och åt glass!

Var förbi hemma hos Tommy en sväng.. det verkar lösa sig ganska bra! Han ska bo kvar i huset.. han fick det värderat i går till 880 000! Så nu äre ju i stort sett hela topplånet borta, så det är ju jättebra =) Det är alltså värt mer än vad vi har lån på nu =) cooolt..

Sitter i skolan med christine nu, vi ska uppsatsarbeta =/ inge vidare.. men men, det måste göras! I eftermiddag ska jag bara ta det sååå lugnt.. tänka och reflektera.. det blir bäst såhär, det är skönt att vi är överrens i alla fall..

Kommentarer
Postat av: Linda

har ni gjort slut? va trist :S

2007-10-03 @ 16:48:07
URL: http://ndail.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0