Ambulans.. here I come

Jaaa jag har bestämt mig =) jag ska ta å göra ambulanstestena v. 49 =))))) Om jag klarar dom så blire kanske till å sommarjobba på ambulansen !!!! Hoppas.. Testerna innebär att man först och främst ska skicka in sina betyg, ett simintyg, kopia på körkort.. efter det när man blir uttagen till själva testet får man genomgå en intjervju, ett medicinskt prov, ett körtest och ett lyfttest som innebär att man ska bära en bår med 90 kg människa på upp och ner för 2 trappor.. Shiiiit vad jag längtar!! ansökningen går ut nu på måndag så jag måste skynda mig att simma.. kanske drar ner och gör det redan i kväll =)

Seminariet gick bra, som vanligt =) våran uppsats är näst intillperfekt, vi ska ses i mån och ändra lite sen ska den skickas in till vår handledare för en sista granskning innan den ska in till examinatorn =) spännande.. Så i mån blire halvdag med har itne så mycket ändringar.. Christine skulle bort på e.m och jag får ju besök sååååå =)

Nu ska jag fixa det sista med ansökningen, sen ska jag fixa lite ändringar, sen kanske simma, och sist ta reda på alla mina skor =) nej nu måste jag jobba vidare... hörs sen

Kommentarer
Postat av: Linda

va kul de låter me ambulansen!

2007-11-08 @ 17:55:47
URL: http://ndail.blogg.se
Postat av: Jessica N

Oj vad roligt! Min kompis jobbar på ambulansen nu, men hon kör inte prio 1:or. Men hon verkar ha hur kul som helst =) Men det var tufft för henne att komma dit, testerna var inte de enklaste. Men det klarar du nog galant tror jag! :D

2007-11-08 @ 22:10:29
URL: http://jessicanorling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0