YES!!

Vi blir av med lägenheten nu till juli månad =) underbart!!! Slipper städningen också.. den skulle de ta hand om + att vi får tusen kr för hyran om de får komma in en hel månad tidigare.. inte mig emot =) bara jag slipper städa så ;) Ska in i dag och lpocka de sista prylarna och städa undan de värsta.. man vill ju inte lämna all skit efter sig direkt !

Annars mår jag bra.. i dag är de varmt, underbart! synd att man ska jobba bara =( i kväll kommer det en kille och ska flytspackla govlet.. så i mån kan vi lägga det klart.. eller om två dagar kanske.. Känns kanon!
är sååå nyfiken på vad jag får för lön i mån =) Får min första lön från psyk, har itne en susning om vad det kan bli för nåt.. blir det bra ska jag och darling tattuera oss =) Jag ska äntligen fortsätta på min arm och han ska börja på en överarmstatto.. snyyyyggt =) nej nu måste jag kila vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0