Sommarlov!!

Åh vad underbart! Hade sista seminariet i dag, det gick kanon.. varade bara i 2 timmar.. efter det skulle jag och christine välja handledare inför höstterminens c uppstas.. det fanns 2 kvar att välja på =/ Försata gången vi kikade på den där listan var det ingen som hade skrivit upp sig.. nu fanns det TVÅ! Vi tog den som vi inte kände igen, hoppas hon är bätre än den som kände igen =) Jaja.. det löser sig nog !

Efter skolan åkte jag ner på stan.. inhandlade en jättefin skjorta åt min far.. ahn fyller år på tisdag, men då är han i finland så han fick den i dag =) För efter stan åkte jag direkt hem till mamma och pappa, dom bor ju efter vägen in till falun nu.. där åt jag lite jordgbbar som jag hade köpt på stan.. svenska =) mmmm.. pappa blev glad åt sljortan också, tur det.. den var ritkigt fin.. tänkte köpa en till tommy med, men gjorde inte det..

efter det så åkte jag hem till stina och pojje ett tag.. tommy sov ju fortfarande, ville inte väcka honom.. där var det full rulle.. fredrik och kevin var också där.. senare när det var dags att väcka tompa åkte jag hem =) Halv 2 var klockan då.. vi åkte direkt upp till hofors och firade mitt sommarlov med en kebab.. sen åkte vi till färghuset och inhandlade tapeter! Riktigt fint kommer vardagsrummet att bli.. köpte vita med någon beige blanding i, kommer passa kanon till fonden vi köpte tidigare... på söndag lägger vi eventuellt govl sen så! Äre bara tapetseringen kvar.. weiiii!! det kommer bli så himla kul !! sen så.. lägger vi nog ner rustningsprojektet för ett tag och fortsätter i höst.. har inte riktigt bestämt mig för hur hallen ska se ut, så det tåls att tänka på.. + att det är alldeles för varmt att hålla på nu i den här värmen och så kommer jag jobba så pass mycket att vi heller inte kommer orka pga det..

Nu ska vi åka upp till mamma och pappa och ta ett premiärdopp i badtunnan =) inge badplats för mig inte.. sen ska jag hem till jessica och få håret avklipp,t udnerbart!

såg förresten nya beck i går.. den var underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0