Nöjd

JAg har klippt gräset, i alla fall halva tomten =) Så nöjd sååå.. skulle ta tag i spegeln och grunda den men vi hade ingen maskeringstejp hemma, så då gixk det inte.. vägrar göra det på fri hand =)

Snart ska jag börja göra mig i ordning för kvällens partypartaj.. kl 18 ska jag infinna mig hemma hos anna, där ska det lagas tacos =) mmm.. skitroligt ska det bli att träffa alla tjejerna samtidigt =) undrar vad jag ska ha för kläder?

Nu ska jag söka hotell i sthlm, jag och darling tänkte ta en minisemester nån dag i slutet på sommaren här innan skolan börjar nere i sthlm, så äre nån som har nåt bra tips på billigt och bra boende i stan så hör av er till mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0