Mmmm

Vädret är inte lika fint som i morse, men det duger =)

Jag jessica miranda och challe tog en promenad upp till kiosken och köpte lite glass, det var guld! Efter det tog vi en sväng förbi hemma hos emma och Nova.. Nova blir sååå stor.. nu kan hon resa sig själv också, står inte på förrän hon knallar och går också =) Stora tjejen och bara 7 månader =) Vi bestämde oss för att ha en tjejekväll i slutet av månaden, guuud så roligt.. var superlängesen vi hade det allihopa! grilla och spela spel, gud så roligt det ska bli..
Nu till helgen ska jag och älskling åka på minisemester.. behöver komma bort från all rust och hus.. vi börjar gå varann lite på nerverna! men det blir över dagen för han jobbar f.m.. Men vi ska åka ner till öregrund och strosa runt lite.. sen hälsar vi väl på jessica och jimmy som campar ute på gräsö, när vi ändå är där =)

Nu håller han på och klipper gräsmattan min karl och jag ska laga mat.. sen ska vi lägga klart golvet.. efter kalaset i dag ska vi åka och köpa lister.. om vi inte måste bränna in till flaun och köpa mera golv, hoppas inte.. jag orkar inte! vill ha de klart nuuuuu.. då kan vi börja tapetsera sen =) väggen vid kaminen kan vi faktiskt lösa senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0