Lördag... eller?

Känns som vardag eftersom jags ka åka och jobba =(((

Gårdagen var underbaaaar! Var ledig.. men vi vart borta hela dagen... första åkte vi till sågmyra till lager 157! det var väl inte så där superimponerande direkt.. hittade ett par cheap monday byxor, vita stuprör och en jacka i samma märke som jag gillade riktigt 4mycket.. en marinblå sån annorak med dragsko i midjan... skitsnygg! Tommy köpte levis jeans för 200 och en paul frank t-shirt.. efter det åkte vi vidare mot borlänge, kupolen! Där inhandlade vi krukor till köket, ljuslyktor till vårt matsalsbord sådana där näckrosor superfina.. en ny dammsugare =) en ny golvmopp, en klocka till köket och säkert en massa mer.. vart ingen takkrona! Ska kolla på den som finns i falun.. efter den shoppingturen åkte vi hem och på kvällen kilade vi över till jessica och jimmy och kikade på the wickerman, helt värdelös!

I dag äre som sagt lördag.. Jag skulle kunna göra vad som helst för att få vara ledig en dag till.. men men.. när jag väl kommer dit vet jag att det går fort och jag älskar ju mitt jobb såååå..
Jag och mamma har vart och storhandlat mat på morgonen.. hemma på Hofors.. Fick en massa mat för ynka 600 kr.. arne has the shit! Var även in på systemet och köpte en flaska tequila rose att ha i vitrinskåpet =) Den är sååå supersmarrig, men jag köpte den mest för att den är så snygg!

Jaja.. I dag fick jag min idé till hur datarummet ska se ut =) Jag vart så på så jag var skitnära att dra in å köpa färg.. meeeen jag lyckades hålla mig.. det blir riktigt vinrött och så blire en schablon i guldfärg! KOmmer bli gryyyyymt.. Ska be tommy plocka ur datarummet i dag så jag kan börja måla tak och kanske köpa målarfärg i mån eller på måndag =)
nej nu måste jag göra mig i ordning för jobbet =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh, jag har också en sån jacka som jag köpte där :) Den är så snygg!!

2007-08-02 @ 12:06:35
URL: http://jessicanorling.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0