Fredag kväll

Har inte hänt så mycket i dag.. med tanke på att det är otursdag.. bara det att jag höll på å komma försent IGEN!!! Jag vet inte vad det är frågan om alltså.. låg i sängen och väntade på att få åka till jobbet när jag kom på att vi för sjutton börjar 14:00 på fredagr.. i vanliga fall börjar vi 14:30 men inte fre, lör, sön.. då var kl redan 13:25 det vart ännu en panikkörning till gävle, och jag tackar för att det inte kom någon polis även denna gång =) Jag som ALLTID passar tider.. och vanligtvis är jag där redan 20 eller 15 min före till och med.. men men.. man kan inte vara duktjävel jämt..

Jaja.. Kvällen har flytit på bra.. Vi har haft det rät lugnt.. skönt med kvällar tycker jag, då hinner man andas.. fast det kan vara körigt på kvällarna också.. men i dag har jag till och med hunnit sitta på sängkanten och lyssnat på en dams livsberättelse, det var mysigt =)

När jag kom hem hade tommy börjat tapetsera =)))) Gissa om det blir fint.. det blir galet fint! I mån ska han fortsätta.. då åker fondväggen upp också, det ska bli riktigt spännande =)
I dag fick vi en varsin stege utav tommys föräldrar =) haha, slår vi i hop dom så når de ända upp till taknocken, kan vara bra å ha =) speciellt i nästa sommar när vi ska måla om hela huset =( Hoppas jag bryter ett ben eller nåt tills dess, så jag kan fortsätta vara arbetsledare =) Jag måste ju säga att jag inte har vart till speciellt mycket hjälp nu på sistonde.. stackars tommy gör det mesta i vardagsrummet =/ Men vad fan, jag orkar inte när jag jobbar så mycket... och de fjuttiga dagar man är ledig vill jag ju träffa mina nära och kära.. jag får gottgöra honom på nå vis =) han är så duktig och det blir sååå fint!

I mån äre lördag och jag ska jobba f.m, bäst jag kryper ner snart så jag kommer upp i tid.. slutar 15:00.. får se vad vi hittar på till kvällen, jag vill grilla =) tommy vill gå på gässle i högbo, det vill inte jag! För han är en tönt tycker jag..

nej nu äre tack och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0