Underbart

Vilken dag! Helt underbar! Vi har tagit vara på dagen kan man säga.. Vi började tidigt halv 7 (som vanligt) frukost halv 8.. Sen tog vi en lång promenad genom underbara boulognen.. Stannade till på högskolan och lämnade in en bok.. Fortsatte genom parken.. Hem och parkerade Alva i skuggan och själv dök jag i bikinin och solade 40 min.. När Alva vaknade tog vi fram nya poolen (plaskdammen) och så badade hon och jag solade vidare.. Jäklar så sur hon blev när det var färdigbadat.. Vattnet blev kallt fort, även fast jag tog lite varmare än vanligt.. Inne passade hon på att kissa på golvet och nu ska vi snart äta lunch..

De ringde från jobbet och undrade om jag ville jobba i kväll, tyvärr har vi redan planer men i morgon fm ska jag jobba =) kul kul.. Har ju en veckas ledigt sen ska jag jobba i 3, känns bra!
I kväll ska vi göra egna hamburgare och grilla... Mums och sen ska vi till boulognen och spela minigolf ev kolla på stand up också..
I går grillade vi kyckling och åt tzatziki som jag hade gjort själv.. den blir allra godast då.. Och sen såg vi en film..
PÅ dagen var mamma här och vi gjorde stan en sväng.. Hon köpte nya skor och spontan klippte sig.. På kvällen tog jag en springtur.. Det blev 8 km i varierande fartlek.. SÅ himla roligt att pressa ur sig totalt! I dag ska jag låta benen vila och köra lite gym i stället..
Nu ska vi luncha och sen städa lite kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0