Praktikanten..

Jepp jag har börjat jobba.. Kände mig första kvällen som praktikanten, ny på jobbet.. Ja ni fattar! Men i dag har det gått sjukt mycket bättre.. Som om jag aldrig vart borta i 1 år.. Kom i håg allt vid en utskrivning tex.. Ja nu vet jag ju inte vad jag missat sådana fall.. Men jag går runt i min egna värld och tror att jag ä världsbäst i alla fall =)
Jätteroligt att vara tillbaka i alla fall.. Jätteroligt att träffa alla mina underbara kollegor! Dagarna går jättefort eftersom man alltid har nåt att göra så jag hinner knappt sakna lilla ALva.. Jobbade em i går och fm i dag det var helt underbart att få komma hem och se hur glad hon blev över att se mig =) Värt varenda timme på jobbet kan jag säga ;)
Mange sköter papparollen huuur bra som helst.. Ja det gjorde han innan också såklart.. Men han håller våra rutiner och gör det superbra..

I går installerade han badkar också, jättefint blev det och inte alls så trångt som jag hade trott.. För alva blev det en succé =) I kväll ska jag inviga det ;)

Först nu ska vi grilla och efter det blir det en springtur för mig del och sen bada =)

Nu är jag ledig i 2 dagar sen jobbar vi hela helgen.. I morgon ska vi återvinna lite grejjer och på torsdag ska vi hälsa på Alvas farmor och på kvällen ska jag tattuera mig!

Såghär ser jag inte ut varje dag på jobbet utan här skulle jag ta prov på svininfluensa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0