Hon tog 3 steg!!!

Ojoj nu går det undan för lilla Alva.. Här om dagen tog hon 3 steg!!! Det var inte längesen som hon började att balansera på benen kanske 1,5 vecka sedan och för varje dag har hon blivit stadigare och stått längre.. I förrgår tog hon 3 steg och lika i går också! Häftigt!

Och ett sånt jäkla oväder vi hade i förrgår då! Vi var på harnäsbadet och hade vart där 1 timme kanske 1,5 sen kom det huuuuur mycket regn som helst oskar och blixtrar! SKönt tycker jag för det behövdes en urladdning..
I går var jag upp på gymmet för första gången  på kanske 2 veckor.. Satan i gatan så roligt det var! Jag var och röck och slet och drog i det mesta tror jag.. Hela kroppen fick sig en genomkörare började med ben och tog sedan överkroppen.. Rygg och axlar fick sig lite extra eftersom det är så himla roligt att träna! Sedan tog jag och ALva en promenad på em och annars var vi bara hemma.. På kvällen kom mamma och pappa förbi mamma hade köpt nya löparskor så hon lurade med mig på en tur ;) Tredje dagen i rad och med ett gympass  benen gick det faktiskt skapligt! Vi sprang till min mördarbacke och tog den 9 gånger.. Sen tog en en lite vända innan vi sprang hem.. Jag brukar inte vilja springa fler dagar på raken men dte är sååååå himla roligt just nu! Jag tror faktiskt att jag ska ge mig ut på en tur i dag med när Mangan vaknar =)

I kväll ska vi träffas några från jobbet.. Vi ska till högbo och spela minigolf och picknicka med lite vin och grejjer.. Riktigt myspys ska det bli! I helgen ska vi hem till HOfors och sova över det är crusing på stan! Och på måndag drar vi till Gräsö... Den här sommaren är den bästa på¨lääänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0