LÅnghelg..

Ja jag jobbar riktigt långhelg kan man säga.. från fredag till och med nu på onsdag!!! Men sen är jag ledig i 4 dagar.. Då ska jag ta det sååå lugnt.. ska till falun för min sista vaccination bara... Sen blir det väl träna och städa och lite sånt..

I går var jag hem till Hoffe en sväng.. orkade inte följa med ut på nå galej utan åkte hem rätt tidigt.. bäddade ner mig själv i soffan tände ljus och hade det supermysigt.. såg att det skulle bli när lammen tystnar, min favoritfilm! Såg 5 min av den sen sov jag som ett litet barn.. vaknade mycket senare och masade mig in till sängen..

I dag har jag varit effektiv.. Var och styrketränade i morse och sprang en vända med nemo innan jobbet.. känns bra.. I mån ska vi på nästa hundkurs =) spännande.. har tränat med honom en massa i veckan, han är så duktig såååå..

Nej nu ska jag jobba på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0