Good morning

En underbar dag kommer det att bli i dag känner jag på mig =) Solen lyser och jag mår toppen!! I dag äre praktik som gäller + handledarträff inför c uppsatsen ! Spännande.. Det ska bli så roligt i dag å få höra om christine fått vart med om nåt prio 1 larm i helgen nu när hon har haft sin praktik på ambulansen =)
Undrar vad jag får vara med om i dag då.. ska i alla fall gå med op.uskerna ! Så det blir väl till å vara med på någon operation i alla fall å få vara med å duka upp sterilt =) sååååå spännande!! Kommer toligtvis att utbilda mig vidare till op.ssk! helt säkert.. kommer nog dock itne att jobba med det resten av mitt liv.. det finns ju så många VUB:ar man kan gå.. de flesta är ju bara på ett år =)

Tommy jobbar f.m sen ska han ta tag i de sista fönstrena har han lovat innan det blir för sent =) Vi låg i går och planerade våran rust lite granna =) ska göra klart yterhallen nu så fort som möjligt sen får vi ta innerhallen och trappen upp i den mån vi orkar..
den här veckan kommer matsalsbiordet också =) Kommer det före onsdag så vi hem det nu annars lär vi vänta tills nästa onsdag då dom kör ut till hofors..
Och faktiskt så har jag sovit riktigt gott i natt, har legat och tänkt på lilla nemo hur mycket som helst.. jag längtar så jag döööör nu! I e.m ska jag ställa i ordning hans matskålar bredvid charlies =) I går bäddade jag sängen.. måstein och leta bland våra flyttkartonger om vi har någon lämplig som han kan sova i på nätterna tills han blivit rumsren !!

Nej nu måste jag göra mig ordning och åka snart.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0