Svettigt

men jag klagar inte =) Har precis klippt hela gräsmattan igen =) Det behövs göras en gång i veckan !! Fast sen i somamr växer den inte lika snabbt, så då kanske det räcker med 1-2 gånger i månaden!

Tommy och togga håller på med matsalsrummet, det är snart klart =) med täcktapet alltså.. sen ska vi lägga golv, slå dit lister och sätta upp vanliga tapeter =) men det står inte på förrän det är klart =) det kommer för och efterbilder på det med sen..

nu ska jag svalka av mig i kallt vatten sen åka upp till mamma en sväng... i kväll ska jag ut och springa! måste låna mammas mp3 och föra över lite ny musik, min usb sladd är borta =/ har haft samma gamla musik i flera månader nu.. skittråkigt!
Börjar pirra lite i magen inför morgondagen.. tänk om jag inte kommr trivas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0