Äntligen

Är vi färdiga på tippen.. det tog oss 4 timmar att rensa ur och köra 3 vändor.. men nu äre snyggt och rent på gården igen =) Alla plåt från taket är också borta.. kanon! Men det lär ju bli fler vändor i framtiden..

I dag fick jag min hemtelefon =) jag är kär, den är rosa och jätefin =) Den gamla denvern ska jag kasta åt helvete.. skittelefon.. bara nån månad gammal men helt värdelös! Nej nu äre Doro som gäller =)
Och papprena från stockholm halvmaraton kom idag =) weiii.. nervöst! Bara 2 veckor kvar nu.. och jag är i min värsta formsvacka nånsinn, men jag kommer igen =)

Har skrivit ut scheman och studiehandledning nu för kursen som startar nästa vecka, akutjuskvård! Weiiii! Skitkul ska det bli, ser verkligen fram emot den kursen.. har även skickat efter en bok, kan vara bra att ha i framtiden! Jag längtar faktiskt till skolan nu, det har jag nog inte gjort tidigare =) Känns lite drygt att vi ska läsa dubbla kurser nu bara.. vi ska både läsa akutsjukvård och skriva c uppsats samtidigt! Jag ska praktisera 4 veckor på IVA i falun, det ser jag fram emot jättemycket!
Tror även att jag kanske har bestämt mig för hur framtiden ska se ut också.. alltså vart jag ska söka jobb när jag är klar =) Tänker inte avslöja nåt här, lite privat måste man vara också.. Men det börjar luta mot det och det börjar kännas rätt =) sååå..

Nej nu ska jag ta och skrapa trapp, har köpt ett nytt blad till skrapan, så nu ska det gå superbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0