Vårrusa

Jajamenn idag ska vi rusa in våren! 5 km det ska bli kul! Vi är ju ett lag i år igen, mammagruppen såklart! Det ska bli skoj att ses vi sågs senast i julas nu. Jag hoppas på en tid på 25 min!
I går jobbade jag på hia och idag är det 105:an ! 5 veckor på avdelningen nu sedan 1 veckan på hia och sen semester!!!! Grymt! 6 veckors ledighet! Ska bli så skönt!
Var på gymmet igår för första gången på evigheter, kör ju mest Crossfit nu för tiden. Det var kul att få pressa ur sig! Har grym träningvärk i axlar idag. Idag blir det lugnt eftersom vi ska springa men i morgon är jag ledig så då blir det pass!! Sedan ska jag till Sandviken och promenera med sara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0