Slut

Slut som artist! Jajamenn! Vaknade vid 3 i natt och det to jättelång tid innan jag kunde somna om. Har ingen aning om varför jag som alltid sover som en stock! Fåglarna kvittrade och det kändes ju som morgon! Så idag är jag seg! Jag och Alva har vart lediga! Jag var på stan på fm och uppdaterade sommargarderoben lite och sedan for vi till Sandviken och hälsade på fina sara och mille.
Igår sprang vi vårruset! Jag och mammagruppen! Jag stod längst fram :) och gick i mål på 24 min och 40 sek. Jag är jättenöjd! Hade 25 som mål! Låg på bra och idag är jag stel i ljumskarna!
Alva har precis somnat det är ljuvligt väder ute synd att man inte kan gå ut :/ men jag kanske går ner i källaren och boxar lite på säcken och kör lite Crossfit med min kettlebell!
I morgon är jag tillbaka på jobbet det blir träning på morgonen 05:45 och på em ska jag och Alva handla! M jobbar fortfarande em, hela veckan! Idg gjorde vi kättfärsbiffar med avocado och fetaost med potatismos och brunsås! Åhhh så gott det blev! Nästa vecka kommer citygross matkasse, ska bli skönt att slippa tänka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0