Vad hände?

Varför började det snöa igen för? Fy fan jag som precis fått lite vårfeeling! Jävla skit nu kan vi inte cykla till dagis mera :/
Igår hade vi en underbar dag! Jag började med 4 km löpning och sen direkt till gymmet vilket kag inte vart i på veckor! Känner det på tajtheten i kroppen också :/ men i går körde jag tungt tungt tungt som fan och det blev rygg, axlat och mage! Mina absoluta favoritmuskelgrupper! Efter det tog jag en promenad i högt tempo med vagnen medan Alva sov.. Jag gick ner på stan och shoppade lite medan hon sov :) lite nya tröjor till vardags och nya träninhskläder! Jag får ny inspiration med nya kläder och nu ska jag köra järnet i 3 månader! Manges en kompis har precis böivit klar personlig tränare så han ska få mäta muskel och fettmassa med caliper på mig nu och om 3 månader så nu jäklar! Från och med nu ska jag lägga upp veckoplanering för min träning och se till att få med allt och bra variation!
Efter stan mötte jag och Alva upp syster i Valbo på Ikea och sedan följde hon med hem hit och vi åt tacos..
Idag har jag precis kommit hem från 55 minuters spinning! Jag är så stolt över att jag fixade att köra hela 55 minuter!! Nu ska jag duscha medan Alva sover middag sedan ska vi till sandviens badhus med Magnus och anton! I morgon åker vi hem till Hofors en vända vi ska på barnklädparty :)
Det är härligt att leva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0