Nytt år

Ny dag nytt år!! Nya möjligheter.. Fan 2011 var bra ändå, blir svårslaget! Gårdagen ar fin! Vi skulle ha firat nyår i Hofors med vänner men det blev sjukstuga där s¨vi höll oss borta.. Vi vill inte ha vattenkoppor.. än.. Därför blev vi hemma.. Men dte var inte helt fel det heller. Jag började nyårsafton med ett mustigt bodypump-pass! Det var fullt i klassen och trångt mellan step-brädorna.. Jag la på vikt efter vikt efter vikt och träningsvärken är här i dag vill jag lova! Det var så grymt roligt.. På em/kvällen lagade vi 3 rätters.. till förrätt hade vi vitlöksbröd med fetaoströra på, till varmrätt hade vi fläskfile på äppelbädd med chevreost och till det en sallad, till efterrätt blev det tobleronepanacotta med hallon. Alltihopa var sååå gott! Och vi åt tills magen höll på å spricka.. Alldeles innan ALva skulle gå och sova gick vi ut och tända på våra himla-lampor! Vi använder inte raketer dels för skaderisken och med tanke på alla djur som blir stressade så det kändes bra att ha sådana där ljudlösa otroligt vackra ballonger som brann upp på himlen.. Jättefint! När alva somnat hade vi filmmaraton! Först "kyss mig" som var seg men bra.. Handlar om två tjejer där den ena kommer på att hon är homosexuell, svenska drama! Sedan tittade vi på jägarna 2, M hade inte sett den... Lagomt till fyrverkerierna kl 00 låg vi i sängen =) Det vart ett jäkla liv och vi såg några från sovrummsfönsret.. ALva sov tack och lov! Idag började vi nya året med en promenad.. Nu sover A och jag håller på å tvättar.. Jag har en fruktansvrd träningsvärk så någon träning är inte att tänka på i dag.. I morgon jobbar M em så då kanske jag tar med mig A ner på gymmet och hittar på nåt.. Jag har inte avlagt några nyårslöften men jag har några mål som jag vill uppnå under 2012. Först ska jag ha en Januariutmaning! Jag ska inte äta nå godis på hela Jan. klarar jag det ska jag belöna mig själv med en ansiktsbehandling (ja den som jag fått i juklapp, men jag sa boka tiden) En annan utmaning jag har är att bli bättre med mellanmål! Tycker vi fått in en bra rutin kring måltiderna gäller bara att peta in ett mellanmål så är jag nöjd. Jag har som mål att tappa 5 kg till (ingen stress) jag tror det kommer om jag bara skippar godis och äter bra och tränar på som vanligt. Få synligare muskler, jag har ökat mycket i muskelmassa det känner jag men det syns lite dålgt. Jag har också som mål att hålla mig frisk och stark och må bra! Samt att bli snabbare i löpningen.. Det tar jag nog mot sommaren jag vill gärna springa 1 mål på 50-55 min. Japp! Vi får se om jag lyckas hålla fokus! I dag blev dte ett långt inlägg. Jag är lite nervös också, för i morgon påbörjar jag min introduktion på HIA. 5 veckor ska bli sjuuukt spännande! Men jag är nervös och tror inte jag kommer klara det! Det blir också en utmaning, att våga tro på sig själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0