Hela helgen

Jag har jobbat hela helgen! Det har vart lugnt :/ synd! Jag som vill att det ska hända så mycket som möjligt nu när jag har intro! Men när det ör lugnt hinner vi gå igenom mycket och ställa alla dumma frågor så det har vart en ra helg ändå!
I fredags bröt jag mitt nyårslöfte! Inte ens en hel vecka klarade jag mig utan smågodis.. Värdelöst! Men men sån e jag! Fikade med några jobbarkompisar på fredag kväll och på lördag morgon fick jag en sån trevlig nyhet! Emma jönsson hade fått sin efterlängtade Bäbis under natten :) hon var så less när vi fikade på fredagen! Men nu är prinsen äntligen här!
På lördagen var vi hem till mamma och träffade släkten på middag och idg har jag tränat pump!
I morgon har jag ledig dag då ska vi hem till Hofors för att åka skidor, premiärturen ;) på em ska jag på massage och bodycombat! Just nu sitter kg och väntar på att Alva ska somna som hon inte ville göra ensam idg! Men nu sover hon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0