Stel som en pinne

Som jag trodde! Träningsvärken är ett faktum! Som en käftsmäll! Stel som en pinne i kroppen och den skriker efter massage! Har vart dålig på att ta hand om den sen i julas men jag har ju inte mått så bra men nu ska det bli ändring på det! Jag tränar så hårt nu så jag måste ge mig själv återhämtning och göra den glad! Så nu är en helkropp inbokad!
Ryggen och axlarna är värst! Men det var så fint väder ute och Alva är p dagis så jag tänkte mig en lugnare jogg bara för att mjuka upp mig och då komma ut i finvädret! Resulterade i en hel mil hade jag faktiskt inte räknat med! Det kändes riktigt bra i kroppen så jag hade nog klarat två utan problem!
Nu ska jag duscha cykla ner på stan och fixa det sista med mina papper för norsk legitimation och sedan luncha med min man innan jag ska jobba em på hia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0