Glad påsk

Helgen rullar på 2/3 em pass gjorda! Vi har hft det lugnt på avd med lediga platser, händer inte så ofta! Massa godis så det sprutar ur öronen snart :)
I torsdags fick jag till ett så sjukt intervallpass på löpbandet! Helt otroligt och i går provade kag en ny runda i sätraskogen fick ihop 8,5 km på 50 min.. Idag blir det nog vila om jag inte gymmar strax innan jobbet kanske..
Idag ska Alva få leta påskägg :) jag har gömt barnkex russin och majskrokar i det! Och en liten kanin som man skruvar upp så hoppar den :)
Idag ska Mange bjuda på påsklunch i morgon åker vi till Hofors och firar påsk och på måndag ska vi till Ockelbo!
Just nu sitter jag och Alva och myser till Ronja rövardotter pappa M fick sovmorgon..
Trevlig påsk på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0