Några dagar sedan..

Japp det har blivit en liten paus.. Jag är nere i en liten svacka igen.. En liten livskris kan man väl säga.. Eller helt vanlig pms, jag vet inte.. Jag tycker livet är lite jobbigt nu när liten Alva helt plötsligt blivit så stor och ska till att börja på dagis och att jag inte får vara hemma mera.. Jag längtar ju till jobbet och få vara mer än mamma men samtidigt är det jobbigt att inse att bebis blir stor..
I alla fall.. Vad har vi gjort då? Vart på fjärran höjder här om dagen när det regnade som mest.. Vart på stan och strosat, vart i lekparken och lekt.. Och jag har tränat på gymmet och sprungit.. I morgon är det tjejmilen i sthlm =) I tisdags sprang jag en mil på 57 min. På onsdagen vilade jag.. I går var jag hem till mamma och vi sprang ihop 2 varv runt hammardammen 6,5 km på 32 min.. Det var skapligt.. 5,16 min/km helt okej... I dag blir det vila och ladda inför morgondagen! Möjligtvis en promenad..
Vi ska handla och göra en ost/skinksallad att ta med i morgon och så måste jag till proteinbutiken och ladda upp med både vassleprotein och kasein.. Mange ska åka till Ockelbo och hämta hem våran ved.. och i kväll ska jag överraska med 3-rätters ;) Ja nej dags att göra nåt utav den här dagen då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0