Måndag

I dag har jag vart och jobbat! Det har vart en bra dag som vanligt, roligt har vi haft... som vanligt.. Efter jobbet var jag och pillan på plan 13 och boxades.. 75 min boxercise.. Kommer nog ha tärningsvärk i magen för vi skrattade så mycket =) Riktigt skön träning.. Upphoppen kommer nog kännas i morgon... aj..
Kom hem rätt sent pga träning så när jag kom hem satt Alva och åt middag.. Hon var mycket piggare och prickarna är snart borta.. Vi hann busa i en timme innan det var dags för sängen.. Det hinns inte med så mycket mer om dagarna.. Jobba, träna, busa och äta... Nu är jag trött.. Tur jag ha Mange som är hemma och städar, tvättar och lagar mat åt mig ;) Men hur ska det gå sen då? Måste fan skaffa mig en städerska..

I morgon är det dagjobb igen och sedan tar jag en springtur på kvällen.. Idag körde jag igång på LCHF igen.. Usch det har verkligen spårat nu på slutet.. Nu måste jag bli av med detta sockersug.. Om några dagar när kroppen gått in i ketos slipper jag det.. Tur jag har mitt nya protein som smakar päronsplitt heeeelt utan kolisar att stoppa sockersuget med..
Nej nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och se på Idol.

Nappfian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0